Rusta upp för en adrenalinkick med Monster Energy Supercross 25 - Special Edition! Få det fullständiga spelet och Season Pass-innehåll så fort det blir tillgängligt: 1 uppsättning av anpassningsföremål, 10 extra tvåtaktscyklar, 3 nya SMX-spår och en fulltankad XP-multiplikator! Gör dig redo för den officiella Supercross-säsongen 2025 med Monster Energy Supercross 25! Upplev spänningen av att tävla på nydesignade banor som återspeglar verkliga tävlingar och tävla mot den senaste uppställningen av professionella förare. Staka ut din egen väg med ett förnyat karriärsläge fullt av intensiva tävlingar, rivalitet och strategiska val. Tack vare Unreal Engine 5 kan du njuta av en förnyad spelupplevelse med realistisk fysik och dynamisk banutveckling som gör varje varv unikt och utmanande. Bemästra spelet med hjälp av öppna övningsmoment, en innehållsrik wiki och neuraltekniska fordonshjälpmedel. Anpassa din upplevelse med avancerade redigeringsverktyg och dela dina skapelser på olika plattformar. Dessutom har spelet fullt crossplaystöd för globala tävlingar i de uppslukande flerspelarlägena online, oberoende av plattform och oavsett om du deltar i avslappnade tävlingar eller kämpar om att toppa rankningslistorna. All innehåll som ingår i Season Pass kommer vara tillgängliga till september 2025.