The Legend of Cyber Cowboy
Befria en stad från gäng av cybernetiska banditer som en steampunk-revolverman! Vilda västern blir ännu vildare med utvecklingen av cybernetisk teknologi, och det är nu upp till dig att bekämpa banditgängen som använder denna teknik mot ärliga och hårt arbetande lokalinvånare! Kliv in i rollen som en steampunk-revolverman med en mekanisk arm och massor av förstärkta vapen till ditt förfogande. The Legend of Cyber Cowboy är ett top-down, twin-stick-shooterspel presenterat i snygg pixelkonststil. Skjut dig fram genom vågor av cyborg-elakingar och mekaniska monster med monoklar och höga hattar medan du utforskar dussintals av procedurellt genererade rum som förändras för varje runda för att hålla dig på dina läderskodda tår. Förstör föremål eller använd dem som skydd. Samla värdefulla energipolletter för att köpa nya vapen i butiker. Använd energikickar för att sprinta och ducka, och förbered dig sedan för en kraftmätning mot gigantiska bossar i bullet hell shootouts. Klarar du utmaningen, cowboy?