Sneaky Rat
Hjälp råttan att ta sig till osten i Sneaky Rat! En råtthatande katt tittar på från ovan och väntar på att kasta sig över alla gnagare den ser. I detta sokoban-liknande pusselspel ska du flytta speglarna och lådorna som finns på varje nivå för att blockera ljusvägarna och sedan nå osten utan att bli sedd för att vinna. Kan du klara alla 50 nivåer och bli den lurigaste råttan?