Albacete Warrior
Ge dig ut på ett bisarrt kamsportsäventyr i rollen som en spansk ninja och hans kycklingkompis! Ta på dig rollen som den spanska ninjan Benito, hans kycklingkompis Pepito och hans sensei Paco när de ger sig ut på ett bisarrt äventyr över hela världen! I en mix av 3D-miljöer och pixelkonst-sprites i 2D tar Albacete Warrior traditionell sidscrollande beat 'em up-strid till en ny dimension, och låter spelare "cockslappa" horder av fiender med Benitos fjädertäckta vän Pepito, allt medan de springer och vägghoppar genom en stor variation av 3D-nivåer. Med snabbheten och smidigheten hos en skräckinjagande krigare beväpnad med satirisk streetsmart humor kanske Benito har precis det som krävs för att bli den utvalde. Ge dig ut i strid ensam eller slå dig ihop med en vän för brutalt kooperativt spelande!