WolfFang SkullFang Saturn Tribute Boosted
Data East's sci-fi-skjutspel 'Fang'-serien är nu tillgänglig som en 2-i-1-titel! ◆ Bygg din egen bepansrade kavalleri och sätt in! 'Wolf Fang' Som medlem av Rohga-teamet styr spelaren ett robotvapen känt som 'Bepansrad Kavalleri' och ger sig in i strid. Kombinera tre delar—'Kropp (under-vapen)', 'Armar (närstridsattack)' och 'Ben (rörlighet)'—för att bygga din egen anpassade maskin. Besegra de många fienderna med en kombination av skott, närstridsattacker, trampattacker och under-vapen. Även om din mecha förstörs kan piloten fortsätta att slåss. Samla föremål genom tappra insatser, så kan du reparera din robot och återvända till slagfältet. Saturn-versionen inkluderar exklusiva karaktärsröster, nya handlingar och ett boss rush-läge. Utmana slagfältet så många gånger du vill! ◆ Ett jaktskjutspel där du flyger över slagfältet med acceleration, inbromsning och kommandotekniker! 'Skull Fang' Som medlem av Gaiga-teamet styr spelaren ett stridsflygplan och ger sig ut för att avlyssna fiendens vapen som närmar sig försvarslinjen. Välj mellan fyra piloter, var och en med olika specialförmågor, och fyra stridsflygplan med varierande prestanda. Att kontrollera hastigheten på ditt stridsflygplan är avgörande på slagfältet. Kommer du att ta risken och flyga med hög hastighet för att rusa igenom, eller kommer du att spela säkert genom att flyga med låg hastighet för att stoppa fienderna? Ditt mod och din strategi kommer att prövas. Under boss-strider, använd dina kontrolltekniker för att markera fiendens flygplan inom ditt anfallsområde. Saturn-versionen innehåller exklusiva extra bossar, extra flygplan och ett testläge. ◆ Inkluderar "Boosted" arrangerad bakgrundsmusik (BGM) av 10 välkända kompositörer! Förutom den ursprungliga arkadversionen och Saturn-versionens arrangerade BGM, innehåller denna utgåva nygjorda "Boosted"-arrangemang. Spela spelet med ditt favoritsoundtrack. <Kompositörer som deltar i 'Boosted'-arrangemangen> COSIO Fantom Iris MASAKI(ZUNTATA) O.T.K. HAGANE KEISHI YONAO Ayako Saso Shinji Hosoe Shohei Tsuchiya(ZUNTATA) Daisuke Matsumoto ◆ Fullt spelarstöd med de omfattande alternativen i Saturn Tribute! Även om du gör ett misstag kan du gå tillbaka och försöka igen med funktionen 'Rewind' eller använda funktionen 'Spara och Ladda'. I 'Wolf Fang' kan du ändra färgen på din mecha, stärka dess pansar och öka återhämtningshastigheten för mätaren. I 'Skull Fang' har du obegränsade fortsättningar, förenklade kommandon för specialmanövrar och möjlighet att växla till vertikal bildskärm. I "Skull Fang" kan du fortsätta oändligt, förenkla kommandon för specialmanövrar och ändra skärmens riktning och storlek. Använd alternativen och anta uppdraget! ※Spelmenyn är tillgänglig på japanska och engelska, men vissa texter och röster i huvudspelet är endast på japanska.