GSC Game WorldSkjutspel
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is the unforgiving FPS survival adventure in a dark science-fiction open world. Scavenge for gear and resources, hunt for wonders, make hard decisions to survive and pave the path through the Chornobyl Anomalous Zone. Deluxe bonuses: Weapons: - PTM pistol “Monolith” (single campaign only) - AR416 “Monolith” (transferable to multiplayer) - Integral-A SMG “Riemann” (single campaign only) - Lavina SA Assault Rifle ""Gabion"" (single campaign only) - M701 Sniper Rifle “Hunter” (transferable to multiplayer) - M860 Shotgun “Monolith” (transferable to multiplayer) Suits: - SEVA Suit, “Wanderer” modification (transferable to multiplayer) - SSP-100M SIRCAA Suit (transferable to multiplayer) - Ultra Lightweight Mercenary suit (single campaign only) Bonus Side Quest Official Artbook and Original Soundtrack Set application.