Hyper Mirror Run
Tävla ansikte mot ansikte i den spännande världen av HYPER MIRROR RUN. Tävla lokalt mot dina vänner eller utmana en AI-motståndare. Utforska spegelvända världar, bemästra precisa hopp och använd vapen för att besegra fiender. Dyk in i denna 2D-plattformare för snabb action och massor av skoj! Kommer du att kunna övervinna varje utmaning, besegra fiender och möta mäktiga bossar i slutet av vart och ett av de 5 unika världarna? Glöm inte att samla ädelstenar för att få extra liv och öka dina chanser att besegra din motståndare. Funktioner: * 55 engagerande nivåer – navigera genom noggrant designade nivåer i 5 unika världar. * Versus-läge – tävla lokalt mot dina vänner i spännande en-mot-en-matcher. * Enspelarläge med variation – välj mellan 3 svårighetsgrader för AI i enspelarläget för att anpassa utmaningen. * Unik retrostil – fördjupa dig i den fängslande retro-pixelgrafiken och den livliga visuella stilen, med en mängd söta karaktärsskinn för att uttrycka din egen stil. * Exakta och njutbara kontroller – upplev kontroller som är både exakta och njutbara, vilket låter dig bemästra varje rörelse med finess. * Exklusivt soundtrack – njut av en engagerande spelupplevelse med ett originalsoundtrack skapat för spelet, inklusive medryckande melodier.