Agatha Christie - Hercule Poirot: The First Cases
Upptäck den legendariska detektiven Hercules Poirots första fall. Under sina tidiga år som detektiv inbjuds Hercule Poirot till en mottagning av den inflytelserika familjen Van den Bosch för att fira deras dotters förlovning. Men spänningar uppstår bland gästerna när en snöstorm drar in över staden och fångar alla inne i herrgården. Den lyckliga tillställningen förstörs snabbt på grund mordet på en av gästerna ... Poirot som är på rätt plats vid rätt tillfälle börjar omedelbart sin utredning. Vilka begravda hemligheter och dödliga rivaliteter kommer han att avslöja?