Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition
Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition ger dig det bästa abborrfisket från Fishing Sim World och är dessutom fullt godkänt av Bass Pro Shops. Det finns över 18 fiskartar du kan fånga och fler än 200 är bossfiskar. Välj bland Fishing Sim Worlds åtta härliga platser runtom i USA. Ett verklighetstroget karriärläge ger dig möjlighet att bli en elitfiskare. Men varje fiskart har en ultrarealistisk AI som gör att det blir en utmaning. I det specialanpassade flerspelarspelet får du själv bestämma vilka regler som ska gälla när du tävlar mot kompisar online. Välj antalet omgångar, matchlängd, fiskeplats och väderleksförhållanden för att skapa den perfekta onlinekampen. Ett enormt utbud av utrustning från Bass Pro Shops medföljer. Nästan 500 utrustningsdelar och över 300 exklusiva föremål från Bass Pro Shops. Det finns tusentals kombinationer att välja från. Du hittar även båtarna Tracker Pro Team 175 TF, Nitro Z19 och Z21 alla med Mercury-motorer, ett flertal spön och rullar från Johnny Morris samt agn, drag och linor från Bass Pro Shops. Kasta ut och låt undervattenskameran visa hur ditt drag rör sig och ögonblicket när fisken hugger!