Robo Revenge Squad
Ditt uppdrag; ge hårt stryk Bege dig till uppdragsområdet och nå ditt mål. Låter det lätt? Det finns stora elaka utomjordingar längs vägen och deras större, hemskare bossar. Det finns pussel och särskilda mål, från att starta vagnar till att demolera doom towers. Och du måste också evakuera! Möt en värdig utmaning i uppdragsbaserade kampanjer som avslutas med boss-strider. Beväpna dig och hitta din spelstil Föredrar du närstrid eller strid på avstånd? Kommer du att förlita dig på grundläggande attacker eller speciella rörelser? Är du en defensiv spelare eller en Leeroy Jenkins? Bestäm dig och dyk rakt ner i spänningen, solo eller med vänner. Krossa hundratals med fiender. Inaktivera kraftfält. Lägg ut sprängämnen. Eller till och med åka……och fiska?! Gör allt som krävs för befria planeten. Glöm inte att evakuera när ditt uppdrag är avklarat! Lås upp tonvis med delar & kosmetik Sätt in stil i spelstil! Gå upp en nivå och lås upp TONVIS med nya grejer, från vapen till speciella anordningar och kosmetik. Gör din Robo din, och endast din! Lås upp nya saker för att vara en kämpe, inte för mikrotransaktioner – Bläh! Vi kommer inte ens att använda det ordet här. TL;DR: Bara. Ha. Skoj!