Super Chicken Jumper
Rädda planeten från onda krafter som det enda spionfjäderfät värt namnet! Världen är i fara. Onda krafter från det förflutna har dykt upp för att förgöra världen och den enda som presidenten litar på när det gäller att rädda oss alla är en superslipad spionhöna. Iklä dig rollen som den fjäderförsedda hemliga agenten som försvarar den fria världen från undergången i ett run ‘n’ gun-actionspel som har något för alla, plus en smak av kyckling och animetjejer som extra krydda. Korsa sex unika världar och skjut dig igenom tonvis med fiendehorder för att koras till legend. Spring, hoppa, ducka, förstör och döda allt i din väg – det är grunderna du behöver bemästra för att bekämpa ondskan som reser sig från helvetets djup. Lyssna på de söta animetjejernas goda råd så borde allt gå som en dans. Åh, och var försiktig med svamparna du äter, vissa är faktiskt riktigt farliga! Kommer du att låta världen gå under, eller kommer du att försvara den som bara en höna kan?