Billy’s Game Show är ett stealth-skräckspel. Spela mot en AI som ser dina rörelser genom säkerhetskameror. Ditt mål är att hitta de 3 dolda huvuden och fly från showens skräck. Du är den nuvarande deltagaren i en vriden spelmiljö designad av Billy själv, för hans egen vridna njutning. Billy’s Game Show-set är gjort för att du ska kunna välja din egen väg, men kom ihåg att det är Billys spel och han sätter reglerna. Han kommer att utmana dig med fällor, dolda stigar, olika pussel och viktigast av allt, tre generatorer som du ständigt måste hålla ett öga på, annars kommer de att eliminera dig. Spelmekaniker: - Välj din egen väg för att avancera. - Undvik att bli fångad av Billy, eller göm dig när han kommer. - Gör dina uppgifter tyst och ur sikte. - Billys set är fullt av fällor, så var alltid uppmärksam. - Hantera ditt lager smart, överbelasta det inte. - Se till att de tre huvudgeneratorerna fungerar smidigt.