Nikoderiko: The Magical World - Director's Cut
Äventyret kallar i Nikoderiko: The Magical World - Director's Cut, vårt kärleksbrev till plattformsspel! Kör, hoppa och rid med Niko och Luna genom färgglada nivåer fulla av faror, skatter och superstora bossar. Spela på egen hand eller tillsammans med en vän i soffsamarbete! Nikoderiko: The Magical World - Director’s Cut innehåller helt nya nivåer, fler skatter och nya utmaningar att bemästra i Svårt läge. Alla framsteg från originalspelet kommer också att överföras! HOPPA IN I ÄVENTYRET! Ta med Niko och Luna genom livfulla 2,5D-världar fulla av spännande plattformsspel, stora bosskamper, åkturer med minikartor, undervattensodysséer och till och med klassiska 3D-segment. UTFORSKA 8 VÄRLDAR! Utforska de frostiga topparna i Snöland, den mystiska Magiska skogen och Torra havets salta djup - och håll utkik efter hemliga samlarobjekt som är gömda längs vägen. RIDA PÅ DJUR! Samla och kalla på djurvänner! Rid dem till nya höjder eller använd specialattacker för att slåss. Ladda med vildsvinet Boaris, hoppa upp på paddan Todd för höga språng, härska över vågorna med sjöhästen Oceanis eller bli förhistorisk med Dino. UTMANA DIG SJÄLV! Skräddarsy spelet efter din skicklighetsnivå! Nya spelare kan börja med att välja enkelt eller normalt läge, medan plattformsproffs kan testa sina färdigheter med svårt läge och utmaningsmodifierare. Klarar du av uppgiften? NJUT AV LJUVLIGA LJUDLANDSKAP! Ljudspåret är skapat av den legendariske kompositören David Wise. Anslut, skruva upp volymen och låt dessa magiska melodier ta dig tillbaka till plattformsspelens guldålder! *Våra hjältar och skurkar har lärt sig nya språk! Upplev Nikoderiko: The Magical World - Director’s Cut med fullständigt röstskådespeleri på franska, tyska, spanska, japanska, brasiliansk portugisiska och förenklad kinesiska.