Russian Subway Dogs
Ett arkadspel i högt tempo inspirerat av verklighetens herrelösa hundar i Moskvas tunnelbana. Lyd order från Proletaricat och stjäl mat, jonglera vodka, laga björnmat och annat! Ett nytt spel från Spooky Squid Games, skaparna av kultklassikern och plattformsslashern They Bleed Pixels.