A YEAR OF SPRINGS
Se Haru, Erika och Manamis berättelser i A YEAR OF SPRINGS, en visuell romantriologi om tre vänner som brottas med kärleken, relationer och sin önskan att hitta sin plats i världen. I ONE NIGHT, HOT SPRINGS besöker du några varma källor tillsammans med Haru, en ung, ängslig transkvinna som bara vill ha en trevlig semester tillsammans med Manami utan att väcka uppståndelse. I LAST DAY OF SPRING tillbringar du helgen med Erika, en välmenande kvinna med en strulig bakgrund som får mer problem än hon kunnat ana när hon försöker planera en spadag för Haru. I SPRING LEAVES NO FLOWERS, hjälper du den överbeskyddade universitetsstudenten Manami fundera över vad vänskap och romantik egentligen betyder för henne under en dag i sällskap med Haru, Erika och hennes pojkvän. Innehåller: - Tre visuelle romaner med flera möjliga slut - Ny epilog som bara finns i triologisamlingen - Söt och mjuk konst och ett avslappnande originalljudspår - Musikspelare, Cg-galleri och andra extrafunktioner Innehållsvarning: Den här trilogin tar upp frågor som personer med icke-normativa könstillhörigheter och sexualiteter kan möta i sin vardag, teman som kan upplevas som känsliga och personliga.