De populära rollspelen Tales of Arise och SCARLET NEXUS finns nu tillgängliga som ett paket. Varje titel går att spela individuellt. Tales of Arise: I 300 år har Rena styrt över Dahna, plundrat planeten på dess resurser och bestulit människorna på deras värdighet och frihet. Vår berättelse börjar med två människor som är födda på olika världar och vill förändra sitt öde och skapa en ny framtid. Tales of Arise ger en förstklassig JRPG-upplevelse med varierade karaktärer, ett intuitivt och givande stridssystem och en fängslande handling i en grönskande värld värd att kämpa för. SCARLET NEXUS: I en avlägsen framtid upptäcktes ett psioniskt hormon i människans hjärna som gav människor extrasensoriska krafter och förändrade vår värld. I denna nya tidsålder började vansinniga mutanter som kallas för Främlingar att stiga ned från himlen med aptit på människohjärnor. Främlingarna var mycket motståndskraftiga mot vanliga attacker, så extrema åtgärder måste vidtas för att stoppa det överväldigande hotet och rädda mänskligheten. Människor med kraftfulla extrasensoriska förmågor, så kallade Psionics, var vår enda chans att bekämpa angreppet från ovan. Sedan dess har Psionics varit eftersökta tack vare deras talanger och rekryterats till Other Suppression Force (OSF), mänsklighetens sista försvarslinje. Spelet innehåller en dubbel berättelse. Du kan börja äventyret som antingen Yuito Sumeragi, en energisk rekryt från en fin politisk familj, eller Kasane Randall, en mystisk spejare vars kraft och skicklighet gjort honom berömd hos OSF. När deras olika upplevelser vävs samman kommer du att upptäcka hela berättelsen och låsa upp alla mysterier i en Brain Punk-framtid fångad mellan teknik och psykiska förmågor i SCARLET NEXUS. *Produkterna som ingår kan även köpas individuellt. Se till att du inte köper dubbelt. *Standardversionerna av Tales of Arise och SCARLET NEXUS ingår i den här produkten. Undvik dubbla inköp eftersom det finns produktpaket som innehåller ytterligare innehåll.