Human: Fall Flat Legacy
I Human: Fall Flat spelar du som Human, den vingliga hjälten som kämpar med att hitta vägen ut ur de pusselfyllda surrealistiska platser han brukar drömma om. Dessa pussel har flera lösningar och sätter din kreativitet på prov. Nyfikenhet och påhittighet är A och O och alla alternativ är välkomna! VINGLIG PARKOUR – Human kan gå (hyfsat rakt), dra, putta, bära, klättra, förstöra och interagera med föremål. Din första roliga utmaning blir att lära dig styra honom. LOKALT SAMARBETSLÄGE – Samarbeta med en vän eller familjemedlem för att uppnå mål eller kasta runt varandra på helt galna sätt. FLERSPELARKAOS ONLINE – Skapa eller snubbla in i offentliga och privata lobbyer. Bjud in vänner och roa er åt när 8 klumpiga Humanar vinglar sig fram. Fler händer kan ge nya möjligheter och lösningar, eller skapa ännu mera kaos! 8 Humanar samtidigt ger en helt ny upplevelse! ANPASSNING – Human har massor av dräkter: från byggare till hund, sommarturist, astronaut, ninja… Anpassa Humans huvud, över- och underkropp eller till och med hans färg! Skapa din egna unika Human. DRÖMLANDSKAP – Utforska öppna banor som lyder fysikens lagar. Interagera med nästan varje föremål i spelet och rör dig nästan vart du vill. Upplev en lekplats med full frihet.