Unknown 9: Awakening Deluxe Edition Pre-Order
Förbeställ nu och få tillgång till Haroona Quaestor-DLC:t som har ett unikt Haroona-utseende med två färgvarianter, Quaestor-journalutseendet samt två extra alternativa animationer. Digital Deluxe Edition av Unknown 9: Awakening innehåller: - Utseendepaketet Mercenary - Utseendepaketet Shadow - Utseendepaketet Aviator Varje paket innehåller ett unikt Haroona-utseende med två nya färg- och texturalternativ, ett extrautseende till Haroonas journal och två extra alternativa stridsanimationer. Ge dig in i Unknown 9:s mystiska värld och upptäck mysterier gömda mitt framför dina ögon. Du är Haroona, en Quaestor född med förmågan att ge sig in i en mystisk dimension som korsar vår, endast känd som Fold. I jakten på mäktig dold kunskap lär sig Haroona att bemästra sin unika koppling till Fold, vilket låter henne använda dess krafter i vår värld … Men sådan kraft går inte obemärkt förbi, och Haroona blir snabbt ett mål för gruppen Ascendants, som vill använda Fold för att ta kontroll över mänsklighetens historia. Bli Haroona – Spela som en modig ung kvinna som kan dyka in i och kanalisera krafter från den parallella dimensionen Fold. Bemästra Fold – Använd din kontroll över Fold och forma din egen spelstil. Kliv in i dina fiender för att styra dem, väj för kulor, gå upp i rök, kasta Umbric-energi på fiender och mycket mer. En resa över världen – Utforska några av världens mest mystiska platser, från Mauretaniens sand och Indiens farliga djungler till de gotiska miljöerna i 1800-talets Portugal. Upptäck Unknown 9:s universum – Flera berättelser möts i Unknown 9: Awakening och utspelar sig i flera Unknown 9-produkter, vars händelser och karaktärer bildar en mycket större värld.