The Wanderer: Frankenstein's Creature
Spela som varelsen, en vandrare utan minne eller förflutet, en jungfrulig ande i en helt fabricerad kropp.För att skapa ödet för denna konstgjorda varelse som är okunnig om både gott och ont, måste du utforska den stora världen och uppleva glädje och sorg.Dr Frankensteins grundmyt avslöjas återigen i all sin härlighet genom hans varelses oskyldiga ögon. mil från skräckhistorierna är här en känslig vandring i en popikons skor.