Life of Delta
Life of Delta är ett peka-och-klicka-äventyrsspel som utspelar sig i en postapokalyptisk värld. Efter Det stora kriget har alla människor blivit utplånade. De enda överlevarna är förfallna tjänsterobotar och människoliknande ödlor som skapades av långvarigt radioaktivt nedfall. Vår berättelse följer Delta, en liten tjänsterobot som precis som alla andra robotar bara försöker överleva i den tuffa miljön. En dag tvingas han ge sig ut på en resa genom en vidsträckt postapokalyptisk värld för att hitta sin försvunna kompis. På grund av hans ringa storlek behöver han använda allt sitt förnuft för att besegra alla farliga scenarion och utmaningar.