1 000 Gleamium – MultiVersus – Säck med Gleamium
MultiVersus Gleamium Packs erbjuder fem olika nivåer av Gleamium som du kan använda i spelet. Sack of Gleamium innehåller 1 000 Gleamium att använda i spelet.