Saints Row - Demo
Začnite od nuly a mierte poriadne vysoko. K dispozícii máte tisíce možností: od zubov, stupňov opálenia a tetovaní až po svaly, rôzne ústa a make-up, všetky farby pokožky a vlasov, ale aj žily, hlasy a pestrú zmes emotikonov. Môžete si vybrať štýlové outfity v záplave rôznych farieb, prípadne vzhľad a lesklosť vlasov. Môžete si vybrať, či chcete mať jazvy, aký budete mať tvar tela a či budete mať namiesto nejakej končatiny protézu. Oblečte svojho Bossa podľa seba, vyberte mu outfit a upravte každú farbu tak, aby bol naozaj váš. Potom pridajte bundy, doplnky a ponožky – jasné, že sú tu aj ponožky! Po prvýkrát vôbec máte k dispozícii asymetrickú úpravu tváre, ktorá vám poskytuje skutočnú slobodu v tom, že ľavá strana tváre môže vyzerať inak ako tá pravá – do akej miery, to je už na vás. Keď budete so svojím majstrovským dielom spokojní, uložte si ho na cloud, aby ste mohli po vydaní plnej verzie Saints Row vykročiť do sveta s vaším uloženým Bossom. A to nie je všetko: všetky vozidlá, zbrane a ďalšie doplnky sa budú dať v hre Saints Row prispôsobiť. Továreň na Bossov vám umožní stať sa doslova sám sebe pánom.