ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
Obsah: 〮 Energy Apple x 10 〮 Excite Apple x 10 〮 Golden Jelly x 3 〮 Berry x 100 000 〮 Sada Traveling Outfit Set (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin) *Vyžadovaná plná hra. Pred použitím aktualizujte na najnovšiu verziu. *Upozorňujeme, že bonusy môžu byť distribuované neskôr. *Obsah a špecifikácia sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. *Niektoré scény a správanie postáv v hre nemusia odrážať zmeny kostýmov. *Bonusy je možné získať od začiatku hry.