Star Wars: The Force Unleashed II
В играх по запросу поддерживаются английский, французский, итальянский, немецкий, испанский.Betrayed by Darth Vader for the last time, Starkiller has escaped and faces a new journey to find his true identity. Unleash fury – wield dual lightsabers and new force powers to crush your enemies. Unleash truth – sequel to the award-winning story, continue the epic Star Wars saga.