Esports Life Tycoon
CREEAZĂ PROPRIA TA ECHIPĂ DE ESPORTS Personalizează fiecare aspect al lotului tău profesioniste: creează insigna ta, proiectează-ți echipamentul tău de eSports, creează avatarul tău și jucătorii tăi din start… Alcătuiește echipa de eSports a visurilor tale, și urcă-te pe primul loc al campionatului! ȘOCHEAZĂ PIAȚA SEMNÂND CU CELE MAI MARI STELE Cele mai bune echipe au nevoie de cei mai buni jucători, și dacă vrei cu adevărat să devii cel mai mare manager, va trebui să ai toate vedetele de partea ta. Angajează jucători promițători, și convinge actuali campioni să se alăture echipei tale. Și dacă unul dintre ei te trage în jos … Te confrunți cu o alegere dificilă: le menții în lotul tău sau iei rămas-bun de la ei! Nimeni nu a spus că ar fi o sarcină ușoară să devii campion. PREGĂTEȘTE-ȚI JUCĂTORII ȘI AI GRIJĂ DE BUNĂSTAREA LOR Superstarurile nu apar din senin: chiar și jucătorii cei mai talentați trebuie să lucreze intens pentru a-și îmbunătății calitățile lor! Slefuiește campionii, lucrează la spiritul de echipă, analizează adversarii... Și nu sări peste micul dejun! La urma urmei, echipele cele mai bune înseamnă mai mult decât suma părților din care sunt alcătuite, și jocul de echipă (precum și o dietă potrivită) este ceea ce face diferența dintre o echipă bună și una cu adevărat mare. DE LA DORMITOARE PÂNĂ LA MILIOANE… Câștigarea meciurilor va atrage mai mulți fani, mai multe încasări, și deschide noi posibilități! Îmbunătățește-ți sala ta de jocuri în timp ce urci divizii, și începe să trăiești ca un superstar. Psihologi, antrenori, manageri de marketing … Ți se vor alătura tot feluri de profesioniști în drumul tău spre glorie! …PENTRU A DEVENI O LEGENDĂ DE ESPORTS! Profită de rezultatele pregătirii tale dure concurând împotriva echipelor de eSports profesioniste. Alege între a fi martor la răscumpărarea meciului sau a călăuzi lotul tău înrolând campioni și luând decizii în timp real pe durata meciurilor de eSports simulate. Și când vei sta în fața mulțimii entuziasmate, nu uita: succesul aparține jucătorilor tăi, dar antrenorii sunt cei care decontează înfrângerile.