2017 Suzuki RM-Z250
Liguem os vossos motores! Compra a moto RM Z250 da Suzuki e experimenta a verdadeira condução todo-o-terreno! Poderás já ter comprado este conteúdo para transferência separadamente ou como parte de um pacote. "SUZUKI", "S" and "Quad Racer R450, Z400, Z250, Z90, Z50, KingQuad 750AXi KingQuad 500AXi, KingQuad 450AXi, KingQuad 400AS, KingQuad 400ASi, KingQuad 400Fs, KingQuad 400FSi and Ozark 250" are trademarks of Suzuki Motor Corporation and used under license. However, this product is neither manufactured nor distributed by Suzuki Motor of America, Inc. or Suzuki Motor Corporation.