World of Tanks Modern Armor
TYLKO TERAZ: WOJOWNICY Staniesz po stronie śmiercionośnego Samuraja? Czy dołączysz do utytułowanego Legionisty? Wojownicy to turniej, w którym czterech legendarnych bohaterów staje do walki, by wyłonić ostatecznego mistrza pola bitwy! W każdym tygodniu przez najbliższe trzy tygodnie wybierz stronę i ruszaj do boju! POLE BITWY WZYWA W World of Tanks Modern Armor poprowadzisz ponad 1000 współczesnych i legendarnych czołgów. Sprawdź się w taktycznych bitwach drużynowych 15 na 15. Wybierz bitwy w trybie Zimnej Wojny, by zasmakować nowoczesnej akcji w szybkim tempie, bądź tryb II wojny światowej, jeśli szukasz zniuansowanej, taktycznej walki. Eksploruj szczegółowe mapy inspirowane prawdziwymi frontami wojennymi. POZNAJ NAJPOTĘŻNIEJSZE MASZYNY W HISTORII Odkrywaj historię na nowo dzięki ikonicznym czołgom z II WŚ, takim jak Sherman oraz nowoczesnym bestiom, pokroju M1 Abrams. Zbieraj i ulepszaj swoje czołgi, personalizuj je dzięki kamuflażom i odblokuj kolejne potężne pojazdy. Wybieraj spośród rozmaitych dowódców 3D, którzy poprowadzą Cię do boju. RYWALIZUJ GLOBALNIE Graj za darmo i ciesz się aktualizowaną co tydzień zawartością, wypełnioną wyzwaniami, nagrodami, specjalnymi współpracami i nowymi sezonami. Wybierz jeden z trybów gry: PvP lub PvE. Zgarnij znajomych i wejdźcie do World of Tanks Modern Armor, by poddać swoje umiejętności próbie. Twoje czołgi czekają. Do zobaczenia na polu bitwy! Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź nas na WoTModernArmor.com.