Wojownicze Żółwie Ninja
Cowabunga! Wojownicze Żółwie Ninja trafiły do Minecrafta w tym radykalnym DLC. Wciel się w dowolnego z czterech żółwi, aby pokonać paskudnych wrogów, uratować Nowy Jork przed Shredderem i zjeść całą pizzę!