The World Warrior
Opanuj technikę Hadoken i zyskaj moc Satsui no Hadou dzięki temu zatwierdzonemu przez Capcom zestawowi skórek autorstwa 57Digital! Wybierz swoją postać spośród 35 klasycznych wojowników, takich jak Ryu, Ken, Chun-Li i wielu innych.