Monster Jump Run
Znudzony? Z bezsennością? Ta gra to najlepsza opcja dla zabawy! To zabawna i wymagająca gra dorywcza! Czy będziesz w stanie osiągnąć ostatni poziom? ROZGRYWKA Będziesz musiał skakać i uciekać przed przeszkodami, to będzie twoja najlepsza rozrywka! Tylko jedno polecenie potrzebne do gry, bardzo proste i fajne! Z każdym poziomem gra staje się trudniejsza i pojawiają się nowe rodzaje wyzwań. SUROWCE Aby gra była przyjemniejsza, będziesz mógł odblokować nowe postacie za pomocą monet zdobytych w grze! Gra ma dziewięć motywów, które zawierają wspaniałe piosenki tematyczne! Baw się dobrze skacząc z uroczymi postaciami. Zwierzęta, marionetki, szkielety, owce, wojownicy, mistyczne istoty i wiele więcej! Zmienna w zależności od pobranej gry. Najlepsza gra casualowa roku! Ciesz się z gry!