Monster Energy Supercross 6 - Pre-Order
Błoto, pot, adrenalina i dobra zabawa – odkryj w sobie zawodnika i wskocz do akcji w Monster Energy Supercross 6! Przeżyj wszystkie emocje mistrzostw Monster Energy Supercross 2022, mając pod ręką oficjalne motocykle, zawodników i tory. Korzystaj z szerokiego wachlarza opcji personalizacji i dostosuj do swoich potrzeb każdy aspekt rozgrywki – dowolnie wybieraj poziom realizmu gry i trudności jazdy. W tym roku w Supercross 6 całkowicie zmieniamy punkt widzenia – na twój! Już teraz zamów Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 w przedsprzedaży! Kup pełną wersję gry wraz z funkcją Credits Multiplier, która pozwoli ci szybciej zaliczać postępy, podwajając pod koniec każdego wyścigu zdobyte kredyty! TWÓJ OSOBISTY TRENER Pozostaw swój ślad w świecie Supercrossu pod okiem własnego trenera i mentora, legendarnego Jeremy’ego McGratha! Naucz się jego trików w Supercross Academy i zastosuj jego nauki, by zwyciężyć w mistrzostwach w bardziej wciągającym niż kiedykolwiek trybie kariery. Osiągaj sukcesy, zaimponuj sponsorom, ścigaj się w wyjątkowych starciach i zdobądź mistrzostwo świata w Supercrossie! CZAS NA PRZEJAŻDŻKĘ Z lotniska do kopalni, z gór na stadion – nowy Supercross Park oferuje wyjątkowe miejsca, które możesz odkrywać samodzielnie lub ze znajomymi! Wszystkie obszary połączone są supercrossowymi okrążeniami i torami do motocrossu, na których możesz ćwiczyć, wykonywać sztuczki lub po prostu podziwiać widoki. RHYTHM ATTACK Ty. Twój przeciwnik. Prosta droga. Cała reszta jest nieistotna. Dodaj gazu i pędź do linii mety w nowym trybie Rhythm Attack. Pokaż, na co cię stać, wyścig za wyścigiem, w pojedynczych eliminacjach, które odbędą się w malowniczych miejscach, takich jak kaniony czy lasy. TWOJE WYZWANIE, TWOJA PODRÓŻ Spersonalizuj każdy etap swojej drogi na szczyt i zdobądź mistrzostwo świata! Doświadcz niesamowitego realizmu jazdy lub skorzystaj z akcesoriów. Dzięki temu każdy wyścig będzie dostosowany do twoich preferencji. Wybierz sposób, w jaki rozwiniesz umiejętności swojego zawodnika i skonfigurujesz motocykl. To jeszcze nie wszystko! Stwórz idealny tor za pomocą edytora torów, ukształtuj swój niepowtarzalny styl w edytorze kasków oraz dostosuj zawodnika i motocykl, korzystając z szerokiej gamy akcesoriów. ŚCIGAJ SIĘ W SIECI Przekroczenie linii mety przed całą resztą, wykonywanie perfekcyjnych manewrów, pokonanie setek kilometrów na motorze – dzięki nowemu sieciowemu systemowi rankingowemu zdobywasz punkty tak, jak chcesz. Możesz nawet wyspecjalizować się w którymś z tych sposobów. Dodatkowo system jest zintegrowany z nową funkcją rozgrywki międzyplatformowej, która pozwala ci zagrać ze znajomymi niezależnie od posiadanej przez nich konsoli!