Minecraft: Vaiana 2
Naucz się dróg oceanu z Vaianą i przyjaciółmi! Eksploruj kultowe miejsca, poznawaj znane i nowe postacie oraz przeżywaj ponownie chwile z obu filmów. Wykonuj misje na wyspie, pływając na falach w swoim kajaku, walcząc z Kakamorą i pokonując Tamatoa za pomocą Maui.