Minecraft Dungeons: Świetlista noc – przepustka przygodowa
Przeżyj mnóstwo ekscytujących chwil w grze Minecraft Dungeons w najnowszej przygodzie sezonowej, korzystając z przepustki przygodowej Świetlista noc. Rozjaśnij noc dzięki dodatkowej ścieżce z nagrodami i zbieraj punkty przygody, aby odblokować nowe, świetliste nagrody, zawierające ponad 45 przedmiotów! Pozwól, by świecące ministrum oświetliło ci drogę, przywdziej mieniącą się skórkę Miłośnik blasku lub awansuj na wyższy poziom w iskrzącej atmosferze, używając flary W ogniu! Twój ekwipunek będzie lśnił jaśniej niż kiedykolwiek dzięki nowym pupilom, skórkom, emotkom, umiejętnościom i pelerynom, a wszystko to w ramach przepustki przygodowej Świetlista noc!