Maximum Entertainment RPG Bundle
Wyrusz na epickie przygody i odkrywaj rozległe światy z Pakietem RPG. Zanurz się w fascynujące historie, opanuj strategiczną walkę i kształtuj losy swoich postaci. Ten pakiet zawiera: Cris Tales Wspaniały, niezależny list miłosny do klasycznych JRPG z nową perspektywą. Spójrz w przeszłość, działaj w teraźniejszości i obserwuj, jak twoje wybory dynamicznie zmieniają przyszłość – wszystko na jednym ekranie. Dołącz do świeżo przebudzonej magini czasu Crisbell i jej fantastycznych towarzyszy w fantastycznym świecie stojącym w obliczu ponurej przyszłości. Potężna Cesarzowa Czasu i jej siły grożą katastrofą, która rozerwie Crystallis i pozostałe cztery królestwa regionu. Przeżyj pięknie rysowany świat, opanuj magię czasu Crisbell i podejmuj decyzje o dalekosiężnych konsekwencjach przez ponad 20 godzin rozgrywki. Hammerwatch Anniversary Edition Wróć do lochów Zamku Hammerwatch w tym pięknie zremasterowanym wydaniu z okazji 10-lecia. Wybierz jedną z siedmiu klas bohaterów, staw czoła niebezpiecznym labiryntom i pokonaj złowrogie bestie w trybie solo lub kooperacyjnym. Doświadcz nowych kampanii, zaktualizowanej grafiki i ulepszonego systemu przedmiotów w tej epickiej grze dungeon crawler. Hammerwatch II Kontynuuj przygodę poza lochami Zamku Hammerwatch w rozległym, dynamicznym otwartym świecie. Pomóż oporowi króla Rolanda, odkrywaj różnorodne regiony i walcz z siłami Blight the Horrible. Wybierz jedną z pięciu klas postaci, dostosuj swojego bohatera i wyrusz na misje w trybie solo lub kooperacyjnym online. Zbieraj i twórz przedmioty, które pomogą ci w epickiej podróży, aby przywrócić królestwo Herian.