Lies of P Demo
Lies of P to porywająca gra z gatunku soulslike na kanwie powieści o Pinokiu, przeniesionej w mroczną i majestatyczną stylistykę czasów belle époque. Jesteś marionetką Geppetta, który uwikłał się w sieć kłamstw z niepojętymi potworami i niewiarygodnymi postaciami, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć na przestrzeni wydarzeń, jakie wstrząsają światem Lies of P. Przebudzony przez tajemniczy głos, podążasz za jego wskazówkami w głąb udręczonego miasta Krat – niegdyś tętniącego życiem miejsca, toczonego przez choroby szaleństwa i żądzy krwi. W tej grze z gatunku soulslike przyjdzie ci się zmierzyć z niewyobrażalną grozą, rozwikłać nieprzeniknione intrygi elit miasta, wreszcie zaś rozstrzygnąć, czy na drodze do samopoznania zmagać się będziesz z przeciwnościami z pomocą prawdy, czy też snując własną sieć kłamstw. ・ OKRUTNY I MAJESTATYCZNY ŚWIAT Wydobądź na światło dnia sekrety Kratu – przepełnionego stylistyką belle époque miejsca, które rozkwitało dzięki przemysłowi lalkarskiemu, nim jego ulice spłynęły krwią. ・STAŃ DO WALKI ZE SPACZONYMI NARZĘDZIAMI Opanuj wyjątkowy styl walki, aby dać odpór wściekłym wrogom i nieprzyjaznemu środowisku za pomocą dynamicznych kombinacji broni, rąk legionu i nowych zdolności. ・CZYMŻE JEST KŁAMSTWO? Na rozmaitych etapach przygody staniesz przed wyborem, czy przynieść pocieszenie innym w smutku lub rozpaczy kłamiąc... czy też wyrzec niewygodną prawdę. Krocz własną ścieżką. ・KLASYKA W NOWYCH SZATACH Poznaj ukochaną baśń o Pinokiu w nowej, mrocznej interpretacji umożliwiającej graczom odkrywanie tajemnic i ukrytych symboli świata Lies of P.