Detective Di: The Silk Rose Murders
Ktoś systematycznie zabija młode kobiety w chińskiej stolicy za czasów dynastii Tang, zostawiając na miejscu zbrodni karty z zagadkami i ostrzeżeniami. Po odważnie rozwiązanej sprawie młody, świeżo upieczony, ale niezwykle utalentowany detektyw Di Renjije otrzymuje od samej cesarzowej Wu Zetian zadanie odkrycia tożsamości mordercy. WCIĄGAJĄCE DOŚWIADCZENIE Z HISTORYCZNYM TŁEM Odkryj prawdę o zbrodniach, poznaj prawdziwe intencje polityków i pokonaj swoje demony, współpracując z pierwszą i jedyną cesarzową Chin w wyjątkowych czasach dynastii Tang. WYKORZYSTAJ WSZYSTKIE MOŻLIWOŚCI DOSTĘPNE DLA DETEKTYWA Zbadaj miejsca zbrodni rozmawiając ze świadkami, korzystając z dostępnych opcji dialogowych. Znajdź dowody i przedmioty istotne dla śledztwa. Wyciągnięcie właściwych wniosków poprzez wypełnienie tablicy dedukcyjnej, aby dokładnie odtworzyć wydarzenia z przeszłości. PIXEL ART – TAK DOBRA JAK ZAWSZE Niezwykła historia jest pokazana ze wspaniałą grafiką pikselową, składającą hołd starej szkole grafiki, ale z zupełnie nowym, unikalnym akcentem.