Clash: Artifacts of Chaos
Zamów w przedsprzedaży Clash: Artifacts of Chaos i otrzymaj darmowe DLC Lone Fighter Pack zawierające dwie unikatowe farby do ciała dla głównej postaci. Nawet najbardziej cyniczny i odizolowany od świata odludek może czasami chcieć zmienić swój wygląd! Wcielasz się w Pseudo, mistrza sztuk walki żyjącego jak odludek w dziwnej krainie Zenozoik. Kiedy na swojej drodze spotykasz Chłopaka, małego stworka, którego tajemnicze moce przyciągnęły uwagę Władczyni Artefaktów Gemini, postanawiasz go chronić. Nie masz jednak pojęcia, że w całą historię wplątane są dużo potężniejsze siły. WYRUSZ NA WĘDRÓWKĘ PRZEZ ZENOZOIK Świat i cywilizacje Zenozoiku nawiązują do surrealizmu i punk fantasy. Pełno tam fascynujących postaci, stworzeń i krajobrazów. Przemierzaj tę ciekawą krainę i odkrywaj jej ścieżki, mieszkańców i starożytne tajemnice. ZMIAŻDŻ PRZECIWNIKÓW Twoja najważniejsza broń to pięści i szybkość. Atakuj, stosuj uniki, ogłuszaj, blokuj, kontruj i wykonuj ataki specjalne. Przełącz na widok z pierwszej osoby i korzystaj z unikalnych technik: tylko od ciebie zależy, czy wykorzystasz okazję do odniesienia zwycięstwa i unikniesz błędów, które mogą okazać się fatalne w skutkach. ZMODYFIKUJ STYL WALKI Naucz się rozmaitych sztuk walki podczas wędrówki i stosuj je dowolnie w zależności od sytuacji, rodzaju przeciwnika i własnych preferencji. Zwycięstwa pozwolą ci poprawić swoje statystyki i wzmocnić ataki, dzięki czemu będziesz w stanie wypracować własny styl walki. STAW CZOŁA WYZWANIU RYTUAŁU Przed walką możesz rzucić przeciwnikowi wyzwanie w grze w kości, a jej zwycięzca określi zasady starcia – najczęściej korzystne dla siebie. Można przywołać potwora jako sojusznika, spowić teren walki mgłą, ograniczyć ruchy przeciwnika… Choć sama gra nie decyduje o końcowym wyniku walki, w razie wygranej Rytuał zapewnia sporą przewagę. Ale jeżeli przegrasz, stanie przed tobą poważne wyzwanie. CIEKAWA FABUŁA Poszukiwanie Wielkich Artefaktów, które mają pomóc w pokonaniu Gemini, zabierze cię dalej, niż kiedykolwiek to sobie wyobrażałeś. Walcząc ze ścigającymi was najemnikami i wzmacniając swoją przyjaźń z Chłopakiem, musisz zmierzyć się z własną przeszłością i dotrzeć do źródła chaosu, który zapanował wśród mieszkańców Zenozoiku. Akcja Clash: Artifacts of Chaos rozgrywa się w tym samym uniwersum co Zeno Clash i Zeno Clash II, ale gra stanowi całkowicie niezależną całość.