Cities: Skylines II - Beach Properties
Tchnij życie w nadbrzeża twojego miasta dzięki pakietowi zasobów Beach Properties. Znajdziesz w nim budynki mieszkalne położone nad samą wodą, które wprowadzą spokój i piękno, jakie niesie za sobą nadmorskie życie. Strefa nadbrzeżna Nowa strefa mieszkalna przeznaczona na budynki nadbrzeżne pozwoli ci zmienić nadbrzeże twojego miasta. Budynki na plaży Od luksusowych posiadłości nad wodą po czarujące chatki na plaży – każdy motyw obejmuje dodatkowe możliwe do rozwijania budynki mieszkalne, które możesz śmiało postawić w nowej strefie nadbrzeżnej. Charakterystyczne budynki nadbrzeżne Te charakterystyczne budynki, które doskonale wpasowują się w europejski lub północnoamerykański styl architektoniczny, podkreślą nadmorski charakter twojego miasta. Pakiet Beach Properties obejmuje 70 nowych zasobów, w tym: 10 północnoamerykańskich budynków mieszkalnych o 3 poziomach (30 zasobów), 10 europejskich budynków mieszkalnych o 3 poziomach (30 zasobów), 6 charakterystycznych budynków, 4 nowe drzewa. Pakiet zasobów Beach Properties jest również dostępny w ramach przepustki Expansion Pass: Waterfronts.