Tropico 5 - Epic Meltdown
Epic Meltdown, trzeci zestaw DLC do Tropico 5, zawiera szereg nowych, ekscytujących scenariuszy, budynków i przedmiotów dla awatara. Nikt nie spodziewa się Inquisition hiszpańskiej, ale El Presidente sprowadza właśnie ją, aby ocalić udręczoną duszę Tropico. W Supercomputer El Presidente poszukuje wiedzy z całego świata oraz odpowiedzi na fundamentalne pytanie. W T-Day masz za zadanie ostatecznie udowodnić kulturową wyższość Tropico, produkując najlepszy film na świecie, który powali wszystkie inne nacje na kolana. Epic Meltdown wprowadza także do wszystkich trybów gry nowe, atmosferyczne utwory muzyczne i mapy.