Rise of the Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider to przygodowa gra akcji pełna widowiskowych sekwencji filmowych i emocjonującej rozgrywki toczącej się w najpiękniejszych i najbardziej niedostępnych miejscach na Ziemi. Weź udział w pierwszej archeologicznej wyprawie Lary Croft. Badaj zapierające dech w piersi grobowce rojące się od śmiertelnych pułapek, rozwiązuj zajmujące łamigłówki i odczytuj pradawne inskrypcje, badając kolejne zapomniane krypty w świecie pełnym tajemnic czekających na odkrycie. Kobieta vs dzika przyroda - spróbuj przetrwać w świecie zazdrośnie strzegącym swych tajemnic, stawiając czoła niebezpieczeństwom i nieustannie dostosowując się do zmiennych warunków otoczenia. Przemierzaj ogromny, interaktywny świat gry, walcząc z dzikimi zwierzętami strzegącymi starożytnych grobowców. Partyzantka - podczas walk skutecznie wykorzystuj otoczenie. Wspinaj się na drzewa i zanurzaj pod wodę, by ukryć się przed wrogami lub zaatakować ich z zaskoczenia. Modyfikuj sprzęt, broń i amunicję Lary, dostosowując je do własnego stylu gry. Siej zniszczenie własnoręcznie przygotowanymi ładunkami wybuchowymi i walcz przy użyciu łuków i czekanów, będących znakiem firmowym Lary.