Demo Forza Horizon 4
Dynamiczne pory roku całkowicie zmienią największy motoryzacyjny festiwal świata. Weź w niej udział samodzielnie lub stwórz drużynę wraz z innymi graczami. Podziwiaj historyczne zakątki Brytanii, przemierzając wspólny otwarty świat w jednym z 450 różnych modeli samochodów do zebrania i zmodyfikowania. Wyścigi, popisy kaskaderskie, budowanie i eksploracja – wybierz swoją specjalność i zostań supergwiazdą Horizon.