3D Don't Die Mr. Robot (Demo)
Przeżyj w owocowym wymiarze destrukcji w szybkim stylu arcade collect’em up! Wciel się w Mr. Robota, który został uwięziony w bardzo niebezpiecznym i raczej owocowym wymiarze o nazwie Neon Dunjun. Jedynym sposobem na przeżycie jest zbieranie owoców, które wybuchają przy kontakcie, niszcząc wszelkich przeciwników w polu rażenia – w ten sposób Mr. Robot może oszukać śmierć przez kilka kolejnych chwil. Co więcej, eksplodujące owoce mogą uruchomić reakcję łańcuchową, powodując wybuch kolejnych owoców i wypełniając ekran destrukcją i – co najważniejsze – PUNKTAMI! To demo daje dostęp do jednego etapu z wyzwaniem. Możesz przejść od razu do akcji, wypróbować rozgrywkę i doskonalić swoje umiejętności, czekając na pełną wersję. Pokonuj kolejne fale przeciwników, poprawiaj swoje rekordy i sprawdzaj postępy w rankingu online.