Zrzut Elite 8: Foundation
Udaj się w głąb Korei Południowej, gdzie znajduje się zamknięta fabryka betonu. Tam płynie cement i latają i kule. Teraz, po dziesięcioleciach produkcji materiału do budowy dróg i budynków, ten górujący nad okolicą obiekt jest doskonale przygotowaną strefą walk, gdzie trzeba biegać i strzelać. Nie podziwiaj zbyt długo ogromnej kruszarki betonu, stojącej pośrodku obiektu, chyba że chcesz zobaczyć, jak seria twoich zgonów zaczyna dorównywać jej wielkością.