Zrzut Elite 7: Sanctuary
W świątyniach w Środkowej Grecji, wzniesionych na szczycie kolumn z piaskowca o wysokości ponad 300 metrów, będziesz się zmagać nie tylko z zawrotami głowy. Te naturalne fundamenty zostały uformowane wiele milionów lat temu, oparły się niszczącemu działaniu czasu i atakom najeźdźców, ale teraz muszą wytrzymać twoje natarcie. Sprawdź swoje umiejętności i podziwiaj piękno budowli, posługując się arsenałem złożonym z PM, karabinów szturmowych i strzelb. Dobra rada: nie patrz w dół.