Zrzut Elite 5: Czarny lód
W misji operacji specjalnych "Czarny lód" przedostań się do kopalni diamentów, sunąc po lodzie na skuterze śnieżnym. Stopisz coś więcej niż tylko lód, kiedy używając materiałów wybuchowych, zamkniesz kopalnię na dobre. To pierwsza misja specjalna, którą można pobrać.