Zrzut Elite 4: Black Box
Na mapie "Black Box" walka toczy się wokół zestrzelonego samolotu Air Force One. Nad sąsiadującymi ze sobą ulicami górują wielopiętrowe budynki. Gracze znajdujący się na dole, walczą w strefie śmierci. Jednak snajperzy również nie są bezpieczni. Dobre pole widzenia pomiędzy budynkami oznacza, że każdy snajper musi się liczyć z możliwością kontrataku. Osoby, lubiące walkę na bliskim dystansie, odnajdą swoje miejsce w ciasnym wnętrzu wraku samolotu lub w pobliskich domach.