Zrzut Elite 23: Boardwalk
Udaj się na spacer słonecznym brzegiem w Jersey. Na tej mapie trybu wieloosobowego zmierzysz się z przeciwnikami na plaży, będziesz walczyć o zdobycie salonu gier, a nawet znajdziesz czas na odwiedzenie kolejki górskiej.