Zrzut Elite 18: Zawrót głowy
Najnowsza misja operacji specjalnych rozgrywa się w luksusowym hotelu “Oasis” w Dubaju. Gracze, korzystając z pocisków naprowadzanych laserem, muszą zniszczyć śmigłowce przeciwnika. W misji warto skorzystać z przewagi, jaką zapewnia dach i z tego, wysoko położonego miejsca odpierać ataki wrogów. Na zakończenie misji należy skoczyć z wieżowca ze spadochronem i udać się do punktu ewakuacyjnego.