Zrzut Elite 17: Offshore
Gracze, uwięzieni na platformie wiertniczej, znajdującej się pośrodku oceanu, nie mają innego wyjścia, jak tylko zmierzyć się z przeciwnikiem. Na tej nowie mapie dla trybu wieloosobowego znajdują się lądowiska dla śmigłowców, dźwigi oraz wiele miejsc, z których mogą skorzystać snajperzy, chcący pozbyć się konkurencji. Czy wspominaliśmy, że warto patrzeć pod nogi, żeby przypadkiem nie spaść do wody?