Zrzut Elite 14: Intersection
Wiadukt w Nowym Jorku stanowi tło nowej mapy “Pojedynek”. Na mapie znajdują się 2 bloki, które umożliwiają graczom prowadzenie walk w apartamentach na parterze i pierwszym piętrze oraz w zbombardowanych piwnicach.